ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Pelerin

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Înainte de Muntele Kailas, care este situat pe teritoriul din Tibet, cel mai simplu mod de a trece prin Nepal, de zbor la Kathmandu. Până de curând, toate acest lucru a fost făcut. Dar, după revoltele în această primăvară în Tibet, China a înăsprit de viză. Acum, există o singură şansă de a obţine Permian (permis de intrare): pentru a zbura la Beijing, apoi în Lhasa şi să merg mai departe este in jeep-urile.

Tot drumul este strict pictate de zi. Peste tot obstacole control. De obicei însoţită de un grup de chinezi de credite, dar am fost norocos: ghidul nostru a avut un permis nu este numai Tibet, dar, de asemenea, din partea autorităţilor chineze, şi aşa ne-am dus fără de paza.

Pregătirea pentru călătorie în Tibet, am învăţat cum să se ocupe cu boala de munte, care asanas pentru a ajuta cele mai bune, deoarece cu mine pentru a vizita ucenici. Întrebat Lois Steinberg, un student Iyengar, un expert în yogoterapii. Ea a spus că este mai bine să nu fac nimic, sau numai cele asanas care ajută la îmbunătăţirea genunchi. Tatiana Tolochkova, una dintre principalele autorităţi ruse în yoga Iyengar, sfătuiţi Halasanu - după ce acesta devine mai uşor să respiri. Un alt profesor cu experienţă mi-a spus că la înălţime că nimic nu poate fi dificil de a da: ucide oameni care se ucide.

În Lhasa, am aproape toate se simtă rău: dureri de cap, greaţă. I a lua medicamente nu vor, pentru că dificultatea de anulare Kailash - acest lucru este nimic de genul de curăţare karma, şi mai aveţi, păcatele mai mult tu cu o spălare. Prin urmare, orice utilizare de droguri - o încercare de a se înşele.

Având experienţă efectele benefice ale anumitor asanas pentru tine, i-am dat ocuparea forţei de muncă complet, apoi a adăugat chiar să stea pe capul lui, mainile si antebratele. ideal Yoga ajutat. Deţinut de cap, greaţă dispărut. Ai precum şi forme simple de pranayama, mai ales minciuna. A fost remarcat faptul că cei care nu renunta la yoga, rănit mult mai puţin decât cei care nu au fost capabili să se ridice. Am lucrat pe acoperisul hotelului - nu cel mai curat loc şi foarte netede. Temperatura a fost de aproximativ zero, toate erau în haine călduroase. Am cerut tuturor mental pentru a da peste puterea lor pentru cei care nu ar putea aduce eu să te ridici. După cum sa dovedit, el la acel moment a devenit mai uşor, deşi nu ştiau nimic despre implicarea noastră.

Lhasa, am examinat de trei zile. Ne-am dus la temple şi mănăstiri. Ştiam că în mănăstirea Sera întotdeauna vieţii spirituale intense, există sute de călugări, care şedea pe piata, de a dezbate, pe chat cu elevii. Acum, manastirea a fost aproape mort. Călugării aproape invizibil. Ne-am întâlnit nu mai mult de 15-20. În cazul în care a făcut restul, că toate se întâmplă acolo, în primăvara? Acest lucru a fost tot tăcut. După evenimentele din această primăvară ca viata a trecut. În temple şi pe străzile din semne Sir de neglijare şi profanarea. În jurul manastiri existente soldaţi cu mitraliere.

De la Lhasa am plecat cu inimile grele.

De la Lhasa, prin intermediul Xigaze, al doilea mare oraş din Tibet, am mers la jeep-ul Kailasa cinci zile. Am petrecut noaptea într-un, modest Pensiunea frumos.

Ei au condus până la trece, dincolo de care a fost cauza pentru a deschide Kailas. Şi el a apărut - aproape ascuns de nori. El a dat mâna cu noi. Eu şi alte persoane de mai multe s-au grabit sa se întind Kailas. Câteva minute mai târziu, el a dispărut în nori.

Ne-am mutat din nou şi apoi a observat conturul nor amintind de un elefant. Am reuşit să fotografie. Cu toate acestea, mai târziu amintit, masina nu a putut prinde nivel orizontal, imaginea are un pic neclare. Dar încă vizibile: o elefant este pe teren. Şi ceea ce este un elefant? Aceasta este Ganesha, fiul lui Shiva Dumnezeu şi soţia lui Parvati. Ganesha - patron al studenţilor şi călătorilor. Dar el are, de asemenea, o altă funcţie - acesta previne păcătoşi ajunge la muntele sacru. După accesarea cu crawlere în jurul Kailas, toate păcatele sunt şterse; gelayuschih, totuşi, prea mult, şi Ganesh selecteaza doar decente. Apariţia lui în forma unei elefant Ganesha am salutat. Dar am pregătit de testare.

La lac sacru Manasarovar, am efectuat un ritual de abluţiune, deşi era rece. Chiar hindus spălat pe mâini şi picioare numai.

Kailas se deschide pentru a cortexului (coaja, sau Parikrama - un sistem de ocolire în jurul locurile sfinte), doar de două ori pe an: la sfârşitul lunii aprilie-mai şi la sfârşitul lunii august-septembrie. Restul cortexului nu poate trece. In timpul iernii şi toamna, toate s-au înecat în zăpadă. Vara dusuri. Avalanşe de primăvară. Deci, drumul este deschis doar trei luni pe an. Am mers la Tibet la începutul lui 20 septembrie, care este, chiar la sfârşitul de sezon. Special a mers atât de târziu - ca ia coaja 29-lea, luna noua. Se crede că luna nouă şi luna plină de energie din acest loc este deosebit de puternică.

Apropierea de piloti ne cunoasteti ne-a spus că traseul este închisă: zăpadă a căzut, grupul nu a mers - un mare risc. Am fost descurajat.

Cu toate acestea, primul le-am văzut în Darchene - tabara, care începe cortexul, au fost doi austrieci şi bărbaţi puternici tineri, biciclişti. Ei au finalizat doar coaja. Şi nu pentru trei zile, ca cele mai multe plimbări, ci doua. Aproape nimeni nu a îndrăznit să meargă, dar au îndrăznit să - şi l-au prins. Am înveseli: prin urmare, vom merge. Poate că toată lumea a fost teamă că acasă nu poate reveni, dar din moment ce nimeni nu a arătat.

De obicei, grupul va cortexul, luând Iacov pe care transporta bagaje - rucsacuri, saci de dormit. iaci tibetan aseamănă cu dinozauri - cu coarne mari, dar foarte timid. Cu toate acestea, tibetanii în Darchene ni sa spus că Iacov nu poate lua: cand zapada, acestea se încadrează prin între pietre pe versantul, rupt picioarele lui. Şi am angajat un ghiduri de patru Sherpa. Unul dintre ei a fost o fata frumoasa, fragil, cu o persoană frumoasă.

De obicei, traseul este împărţit în trei segmente. În prima zi sunt 20 km, al doilea - 23, în al treilea - 10. Un total de 53 km.

Deci, prima zi. Am avut de a merge 20 km, peste noapte intr-o pensiune de lângă peretele de nord al Kailash. Lung mers de-a lungul partea de vest a muntelui. În primul rând, pietre, astfel că mersul pe jos a fost greu. Apoi, zapada. La sfârşitul zilei a fost de mers pe jos prin troiene.

Ne-am întâlnit în mai multe rânduri de grup care a decis să se întoarcă: au dat seama că nu aveau forţa şi determinarea de a merge mai departe. cuplu olandez, complet epuizaţi, ne-a spus să merg aici a fost cea mai mare prostie din viata lor.

La un moment dat am început să cerc peste pasăre uriaşă care provin din Kailasa - organismul nu mai puţin umane, cu o aripi gigantic maro şi alb. Pasăre înconjurat de mai sus şi ne-a zburat înapoi. Aceste hrana păsărilor pe ramasite umane din cimitirul care este situat în apropiere. În Tibet, o tara care nu este îngropat, deoarece solul este mic, cea mai mare parte rock, şi nu arde, pentru că acest lucru necesită lemn. Cadavrele au fost tăiate şi a plecat de pe stâncă, în cazul în care Peck păsări. Cimitirul nu este gol: unele special vin aici pentru a merge sus într-un loc sfânt, iar unele mor în cortexul - unele slab echipate, cineva nu stau aşa. Judecând de grăsime, păsările au întotdeauna ceva de ronţăit un pic.

Ciudat, dar nu am simţit obosit. Nu înţeleg de unde a venit aici pot adopta. Te uiţi la Kailash - şi se adaugă putere. Niciodată nu am fost înainte de ridicate în munţi. Am fost speriat toate că ar fi foarte dificil. Dar se pare că pentru a include baterie suplimentară. Am fugit din fata. El a intrat în ritmul: dreptul de pas - inhala, pas stânga - expiraţie.

În cele din urmă a venit la Pensiunea. biciclişti austriac am informat: când aţi venit în prima zi a dormi, încerca să se caţere pe un mic deal, aceasta este cea mai apropiată de punctul de Kailas tot cortexul. Care doresc să aibă de a urca undeva nu a fost acolo, m-am dus singur. Într-adevăr, din acest punct de Kailas a fost vazut cel mai bine. Prin urmare, este cel mai frumos: peretele de nord este aproape vertical şi partea de sus o zapada foarte marePAC-lea.

M-am uitat la Kailas şi nu ştia nimic de acest fel din viata mea nu s-au simţit încă. De obicei întâlnite în natură lucrurile sunt duble. Acestea sunt fie fixe, statice, ca şi cum de dormit, sau în mişcare, dinamic. Tărie în ele nu este adormit, ea a afişat. În Kailash conecteaza ambele. Această putere, cât şi efectele potenţiale. Aici este, cum credeţi că vizează tine de. Parea sa fie in interiorul tine si ca ies. Este puterea de bunuri imobiliare în faţa ta, şi te simţi puterea din interior, şi prezenţa sa te face sa faci ceva, mergeţi mai departe şi du-te pentru a ajuta la alţii.

În seara şerpaşilor ne-a spus că nu merge mai departe - nu vreau să mor cu noi. Am propus două taxe. Dar ei nu au fost de acord pentru bani. În dimineaţa le-am dat toate lucrurile, saci de dormit, şi s-au dus înapoi, înapoi la Darchen, şi am continuat pe drumul lor fără ele.

A doua zi - cea mai grea. Drumul merge aproape tot timpul în sus pe deal. Pietrele sunt acoperite cu zăpadă, şi alunecare, se încadrează în rândul, nimic nu se încadrează în defileu. Acest lucru sa întâmplat cu ghidul nostru. Am fost acolo, luă rucsac si ajutat. Tibetan a mers imediat mai departe, şi am nevoie de o pauză lungă.

Aici, la ultima Drolma La Pass. Acesta este cel mai inalt punct al drumului, 5626 de metri. Urcat acolo, am stat şi am aşteptat pentru însoţitorii să-mi apară. Ei nu au fost multă vreme acolo, şi am început să cred că s-au intors.

Câine venit. Am fost avertizat că câinii sunt foarte periculoase. Dar această noapte. Şi ziua în care se comportă în mod paşnic, răsucire parte, cerând alimente. I-am dat biscuiti ei. Apoi, el a zburat ciorile mâncat firimituri.

pelerini nepalez a venit - după cum sa dovedit, de asemenea, un profesor de yoga. El mi-a explicat că suntem la cel mai înalt punct al cortexului, care reprezintă punctul de Bindi - cea pe care indienii pictate pe frunte. Acesta este punctul de tranziţie către o nouă viaţă.

O oră mai târziu a venit primul om din grupul nostru, o altă oră şi jumătate - ultimul. Cand a devenit destul de greu, fiecare a descoperi ceva din ale lui, citind mantra, rugăciuni ortodoxe, utilizate Holotropic respiraţie.

Toate acestea au ajutat la depăşirea urca pe cele mai dificile.

Se crede că după acest punct, punctul de cotitură, drumul este mult mai uşor: tot timpul în jos pe deal. Dar zapada a fost profundă şi de relief pe care nu am simt. Acum, am mers de-a lungul peretelui de est, este cel mai îngust, şi ei nu aproape vizibil: munti interfera. Soarele apunea. Puterea noastră este în scădere. Deja ar trebui să vedeţi o pensiune, dar este încă nu este aici. Şi dacă ne-am trecut deja, fără a observa? Înainte de noi a fost de aşteptare pentru noapte fără saci de dormit. Poate că are sens să avanseze, şi care trece de-a lungul peretele sudic al Kailash un alt 10 km pentru a ajunge la Darchen?

Dar încă Pensiunea. Ne-am petrecut noaptea sub pături tibetan. Pătură cu capul lor, nu locul de muncă: acestea sunt foarte murdare, si trageti - de a începe să îngheţe. Am suferit o perioadă de cinci minute şi încă reglementate. M-am trezit în dimineaţa următoare.

A doua zi, restul de 10 km - are o plimbare uşoară. Ei au simtit ca eroi. Vigoare a crescut semnificativ. Am ajuns la Darchen. A doua zi a mers la Tirthapuri, există izvoare termale, unde, conform legendei, Shiva Parvati ştia. Spălat picioarele în apa sfinţită, în cele din urmă am ajuns la simţurile sale.

... Se crede că, dacă scoarţa să treacă 108 de ori, aţi realizat în timpul vieţii Nirvana. Dar există un alt mod: au trecut de scoarţă de 12 ori, pentru a face un alt aluat, aceasta se numeşte interne, care este mult mai aproape de Kailas. Cu toate acestea, este chiar mai mare şi mai grele. Încercaţi.

Un fragment din filmul "Yoga din Tibet"

Serghei Mazur

ABONAȚI-VĂ
Sâmbătă, 10 ianuarie 2009 12:35
Vizualizări: 3573

Citiţi de asemenea

În timpul nopții, deasupra Portugaliei a avut loc o explozie puternică. Acesta este asociată cu căderea unui meteorit, c...
145
Mahabalipuram se află la 60 km de Chennai, un mare oraș din sudul Indiei. În secolul al X-lea, locuitorii au părăsit bru...
465
Warangal - o așezare fortificată antică din India, fondată în jurul unui lac și al unei stânci, de parcă ar crește din e...
455
Mulți medici, vorbind despre acțiunea celulelor stem, menționează că, alături de efectul pozitiv asupra vindecării unu...